استانداری ایلام

استاندار ایلام :

مدیر هر دستگاه، پاسخگوی نهایی آن دستگاه است/تفکیک مراجعین به کمپها براساس سن و میزان اعتیاد آنها صورت گیرد

مدیر هر دستگاه، پاسخگوی نهایی آن دستگاه است/تفکیک مراجعین به کمپها براساس سن و میزان اعتیاد آنها صورت گیرد

 قاسم سلیمانی دشتکی  در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان ضمن تاکید بر نظارت کامل مدیران بر زیرمجموعه خود گفت: در این زمینه دستگاه‌ها بر بخش خصوصی زیرمجموعه ی خود نیز نظارت کافی داشته باشند.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی صبح روز دوشنبه ۲۸ بهمن ماه در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان ضمن تاکید بر نظارت کامل مدیران بر زیرمجموعه خود گفت: در این زمینه دستگاه‌ها بر بخش خصوصی زیرمجموعه ی خود نیز نظارت کافی داشته باشند.

وی با اشاره به این مهم که هر دستگاهی که به مجموعه ای مجوز فعالیت می دهد بایست در قبال عملکرد آن مجموعه نیز مسئولیت داشته باشد، اضافه کرد: در این زمینه هیچ دلیلی نمی تواند از مدیران در قبال زیرمجموعه خود سلب مسئولیت نماید.

استاندار ایلام با اشاره به نظارت دقیق بر کمپ ها، سرای سالمندان، مراکز ترک اعتیاد بخش خصوصی خاطر نشان کرد: دستگاه‌های اجرایی که مجوز فعالیت به بخش خصوصی اعطا می کنند در زمینه عملکرد آنها نیز باید پاسخگو باشند و قصور این مجموعه ها متوجه دستگاه صادر کننده مجوز است. 

وی همچنین خواستار تفکیک مراجعین به کمپ های ترک اعتیاد شد و ابراز داشت: در این زمینه سازوکاری صورت پذیرد تا مراجعینی که به کمپ ها رجوع می کنند براساس سن فرد و شدت و میزان اعتیاد آنها تفکیک شوند.

رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان با تأکید بر توجه و حمایت از خانواده های معتادینی که در زندان و یا در کمپ ها پذیرش می شوند، افزود: کمیته امداد و بهزیستی و دیگر دستگاه‌های مرتبط در این خصوص ورود کنند تا این خانواده ها با مشکلات و معضلات اجتماعی و مالی روبه رو نشوند. 

وی تأکید کرد: در این زمینه گروهی متشکل از دستگاه‌های مرتبط تشکیل شود و با احصاء لیست معتادینی که در کمپ ها و زندان به سر می برند و خانواده های آنان بدون هیچ سرپرستی رها شده اند، مورد حمایت قرار گیرند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است