استانداری ایلام

‍ استاندار ایلام در نشست با شرکت های دانش بنیان استان:

فعالیت شرکت های دانش بنیان راه برون رفت کشور از شرایط فعلی است

فعالیت شرکت های دانش بنیان راه برون رفت کشور از شرایط فعلی است

‍ استاندار ایلام در نشست با شرکت های دانش بنیان استان:
فعالیت شرکت های دانش بنیان راه برون رفت کشور از شرایط فعلی است
 
استاندار ایلام در نشست با شرکت های دانش بنیان خواستار برگزاری نشست ویژه ی ستاد اقتصاد مقاومتی با محوریت شرکت های دانش بنیان شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی عصرروز شنبه ۲۶ بهمن ماه در این نشست که با حضور نمایندگان شرکت های دانش بنیان استان، معاونین اقتصادی و توسعه منابع استاندار و مدیران دستگاههای اجرایی مرتبط برگزار شد با تبریک ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز مادر، گفت: حمایت از شرکت های دانش بنیان و فعالیت های آنان در شرایط کنونی برای کشور بسیار تأثیرگذار است و در این راستا از هر کمکی دریغ نخواهیم کرد.

وی با اشاره به واگذاری ۵ هزار متر زمین  به پارک علم و فن آوری یادآور شد: در شرایطی که در شهر ایلام مشکل زمین به شدت احساس می شود استان حمایت خوبی از پارک علم و فن آوری داشته است و در این زمینه هماهنگی ها و همکاری های خوبی صورت گرفته است.

نماینده عالی دولت در استان سپس در تماس تلفنی با معاون سازمان برنامه و بودجه کشور خواستار همکاری این سازمان در آزادسازی بودجه پارک علم و فناوری استان شد و خاطر نشان ساخت: دستگاههای مربوطه از جمله شهرداری، سازمان اقتصاد و دارایی و همچنین کمیته امداد استان نهایت همکاری را برای پیشبرد اهداف پارک در استان داشته باشند.

وی در رابطه با مشکلات شرکت های دانش بنیان استان، گفت: نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان با محوریت بررسی مسائل شرکت های دانش بنیان و با حضور دستگاههای اجرایی مرتبط برگزار و نسبت به رفع مشکلات این شرکت ها اقدام لازم صورت گیرد.

لازم به ذکر است در استان ایلام بیش از ۶۹ شرکت دانش بنیان با ۶۵ محصول تجاری سازی شده مشغول فعالیت هستند و ۳۰ محصول نیز در استان به ثبت رسیده است که گردش مالی آنها بیش از ۲۸ میلیارد تومان بوده است و ۵۴ اختراع نیز توسط این شرکت ها به ثبت رسیده است. همچنین این شرکت ها تاکنون بیش از یک صد هزار دلار صادرات به کشورهای مختلف داشته اند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است