استانداری ایلام

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام:

عشایر همیشه وفادار به سرزمین مادری بوده اند

عشایر همیشه وفادار به سرزمین مادری بوده اند

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام:
عشایر همیشه وفادار به سرزمین مادری بوده اند/نقش عشایر در دفاع مقدس بی بدیل بود/هیچ انقلابی به اندازه جمهوری اسلامی در جهان تحول ایجاد نکرد/مهمترین ویژگی انقلاب ما مردمی بودن آن است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، دکتر محمد نوذری صبح روز پنجشنبه ۱۷ بهمن ماه در یادواره شهدای ایل قجر و حماسه عملیات کانی سخت و گرامیداشت شهید قاسم سلیمانی اظهار داشت: در هیچ جای تاریخ نمی توان از خیانت عشایر به کشور ردی پیدا کرد زیرا آنها همواره وفادار به سرزمین و ارزشهای والای انسانی و اسلامی بوده اند.

وی افزود: انقلاب های سیاسی متفاوتی در تاریخ وجود دارد اما هیچ انقلابی به اندازه جمهوری اسلامی در جهان تحول ایجاد نکرده است.

وی از مهمترین ویژگی های انقلاب اسلامی را مردمی بودن آن برشمرد و اضافه کرد: دینی بودن از دیگر ویژگی های این انقلاب است و شجاعت، دلیری و رهبری حضرت امام(ره) از شاخصه های پیروزی انقلاب بود.

وی تاکید کرد: دنیای آن زمان متحول شد و هیچ کس فکر نمی کرد که یک نظام اسلامی بتواند اینچنین جهان را دستخوش تغییر کند.

نوذری گفت: استکبار شرق و غرب جنگ تحمیلی را در همان سالهای ابتدایی پیروزی انقلاب به کشور تحمیل کردند.

وی افزود: مردم انقلابی با همه رشادت ها و با حضور ایلات و عشایر غیور از مرزهای کشور دفاع کردند و عملیات های میمک، چنگوله و کانی سخت با حضور مردان شجاع و غیور ایلات و عشایر ایلام در کنار رزمندگان با شور موجب شکست عملیات های دشمن شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: از آنجایی که در بخش دفاع مقدس و سالهای مقاومت مردم زیاد کار علمی صورت نگرفته است از پایان نامه ها و رساله های دکتری با محور آسیب شناسی جنگ حمایت می کنیم.

وی به تحریم های ظالمانه آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: ما سخت ترین تحریم ها را در طول چهل ساله انقلاب سپری می کنیم و حتی در بحث دارو و ساختارهای اقتصادی ما توسط رئیس جمهور دیوانه آمریکا تحریم شده ایم.

نوذری تاکید کرد: از همه آحاد مختلف و جریانهای سیاسی و مردم دعوت می کنم در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور پرشور داشته باشند و تحریم های آمریکا را محکوم کنند.

وی یادآور شد: مجلس در راس امور است و حضور گسترده و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نیاز جامعه امروز است. عشایر در همه جا نقش بارز و برجسته داشته و امیدواریم در انتخابات نیز حضور پرشور و گسترده داشته باشند.

وی تاکید کرد: در استان ایلام همه تمهیدات و برنامه های لازم برای یک انتخابات سالم و پرشور فراهم کرده ایم. صیانت از آرای مردم وظیفه ماست و تلاش و کوشش می کنیم که امانتدار آرای مردم باشیم.

وی افزود: آنچه مهم است حضور مردم با هر سلایق و دیدگاه سیاسی است که امیدواریم با حضور پرشور مردم این انتخابات در تاریخ ماندگار شود.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است