استانداری ایلام

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام:

برنامه های دهه مبارک فجر امسال با شعار محوری "انقلاب اسلامی، زنده و پویا در پرتو ولایت مداری، جهاد و مقاومت" آغاز می شود

برنامه های دهه مبارک فجر امسال با شعار محوری "انقلاب اسلامی، زنده و پویا در پرتو ولایت مداری، جهاد و مقاومت" آغاز می شود

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام:
برنامه های دهه مبارک فجر امسال با شعار محوری "انقلاب اسلامی، زنده و پویا در پرتو ولایت مداری، جهاد و مقاومت" آغاز می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، دکتر محمد نوذری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام صبح امروز یکشنبه ۲۹ دیماه در نشست ستاد بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: در هفته های گذشته شاهد اتفاقات تلخ و شیرینی در کشور بوده ایم و همین موضوع بحث سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را با اهمیت تر از گذشته کرده است.

وی ادامه داد: شهادت سردار سلیمانی را یکی از اتفاقات تلخ این ایام عنوان کرد و افزود: شهادت سردار بزرگ اسلام حاج قاسم سلیمانی به عنوان یکی از ژنرال های بزرگ جامعه جهانی، بسیار تلخ بود اما تشییع باشکوه پیکر مطهر ایشان انسجام ملی، سیاسی و اجتماعی بزرگی را در کشور رقم زد.

نوذری سانحه سقوط هواپیمای مسافربری اوکراینی و درگذشت تعدادی از هموطنان در مراسم تشییع سردار سلیمانی را از دیگر حوادث تلخ روزهای گذشته عنوان کرد و گفت: البته حمله به پایگاه عین الاسد امریکا نیز از اتفاقات شیرین این روزها بود چرا که پس از جنگ جهانی دوم هیچ کشوری نتوانسته بود به آمریکا و یا منافع او حمله کند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام با بیان اینکه دشمنان به دنبال ضربه زدن به نظام و کشور هستند، ادامه داد: برنامه های دهه فجر امسال با شعار محوری "انقلاب اسلامی، زنده و پویا در پرتو ولایت مداری، جهاد و مقاومت" برگزار خواهد شد.

وی در پایان برگزاری برنامه های دهه فجر امسال را با توجه به شرایط کشور، دارای اهمیت زیاد توصیف و خاطرنشان کرد: مسئولان استان از تمام توان و ظرفیت برای برگزاری باشکوه مراسمات دهه فجراستفاده می کنند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است