استانداری ایلام

معاون استاندار ایلام:

از ظرفیت های موجود در رفع موانع تولید استان استفاده شود/پیگیری های استاندار ایلام ظرفیت های خوبی برای رونق تولید استان ایجاد کرده است

از ظرفیت های موجود در رفع موانع تولید استان استفاده شود/پیگیری های استاندار ایلام ظرفیت های خوبی برای رونق تولید استان ایجاد کرده است

معاون امور اقتصادی استاندار در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با تاکید بر استفاده از تسهیلات و ظرفیت های پیش آمده در رفع موانع پیش روی تولید استان گفت: با تلاش ها و پی گیری های خوب استاندار ایلام امروز ظرفیت های خوبی برای رفع موانع تولید استان بوجود آمده‌است که از آن جمله می توان به افزایش سهم استان از محل تبصره ۱۸ و برگزاری کارگروه های تخصصی اثربخش در رفع مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی استان اشاره کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، حیدر نعمتی معاون امور اقتصادی استاندار در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان  با تاکید بر استفاده از تسهیلات و ظرفیت های پیش آمده در رفع موانع پیش روی تولید استان گفت: با تلاش ها و پی گیری های خوب استاندار ایلام امروز ظرفیت های خوبی برای رفع موانع تولید استان بوجود آمده‌است که از آن جمله می توان به افزایش سهم استان از محل تبصره ۱۸ و برگزاری کارگروه های تخصصی اثربخش در رفع مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی استان اشاره کرد.

وی ادامه داد: تبصره ۱۸ ظرفیت بسیار خوبی هست که در برخی از بخش ها سقف استان ها را شناور گذاشته اند و بایست از این فرصت خوب برای رفع موانع تولید استفاده کنیم.

نعمتی در ادامه گفت: بایست افرادی که برنامه‌ای برای فعال سازی واحد های تولیدی خود دارند شناسایی و جهت استفاده از تسهیلات معرفی شوند.

وی در ادامه به قانون تسهیل تسویه بدهی بدهکاران شبکه بانکی کشور اشاره کرد و گفت: این قانون که در مجلس شورای اسلامی تصویب شده بود بعد از ایجاد اصلاحاتی از طرف مجمع تشخیص مصلحت نظام، از سوی رئیس جمهور به وزارت امور اقتصادی و دارایی ابلاغ شده است که بایست از این ظرفیت بسیار خوب نیز جهت رفع موانع تولید استان استفاده شود.

معاون امور اقتصادی استاندار در ادامه اظهار داشت: در جلسات کارشناسی که در این رابطه برگزار می شود واحدهای تولیدی که برامه ای برای بالا بردن ظرفیت دارند و یا واحدهایی که غیرفعال هستند و برنامه ای مشخص برای فعال سازی واحد تولیدی خود دارند بیشتر مورد توجه قرار گیرند. 

گفتنی است که در این نشست مسائل و مشکلات ۴ واحد تولیدی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم در جهت رفع موانع پیش روی واحدهای مذکور اتخاذ شد.
 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است