استانداری ایلام

معاون سیاسی و امنیتی

تعداد کل داوطلبان این دوره ۱۲۹ نفر/۹۷ نفر فاقد سابقه داوطلبی/رکورد شکنی در روز آخر

تعداد کل داوطلبان این دوره ۱۲۹ نفر/۹۷ نفر فاقد سابقه داوطلبی/رکورد شکنی در روز آخر

‍ آخرین آمار ثبت نام یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی استان ایلام از زبان رئیس ستاد انتخابات استان:
تعداد کل داوطلبان این دوره ۱۲۹ نفر/۹۷ نفر فاقد سابقه داوطلبی/رکورد شکنی در روز آخر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، دکتر محمد نوذری معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام و رئیس ستاد انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان آخرین آمار ثبت نام داوطلبین را تشریح کرد و گفت: در آخرین روز ثبت نام با ۴۵ ثبت نام کننده رکورد روز های گذشت در این دوره شکسته شد.

وی در ادامه از ثبت نام ۱۲۹ نامزد انتخابات دور یازدهم مجلس شورای اسلامی در پایان فرصت اعلامی خبر داد و گفت: از این میزان ۹۴ نفر در حوزه شمالی و ۳۵ نفر نیز در حوزه جنوبی استان ثبت نام نموده اند.

وی در ادامه به مدرک تحصیلی این افراد اشاره کرد و گفت: از این تعداد ۱۲ نفر با مدرک کارشناسی (معادل کارشناسی ارشد)، ۹۳ نفر با مدرک کارشناسی ارشد، ۲۰ نفر با مدرک دکترا و ۴ نفر نیز با مدرک حوزوی در این دوره از رقابت ها ثبت نام نموده اند.

دکتر نوذری جنسیت افراد شرکت کننده  را ۵ نفر زن و ۱۲۴ نفر مرد اعلام کرد و گفت: از ۱۲۹ نامزد انتخاباتی ۴۰ نفر ایثارگر هستند.

وی در ادامه به ترکیب سنی داوطلبان دور یازدهم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان اشاره کرد و گفت: در رده سنی ۳۰ تا ۳۵ سال ۱۴ نفر، ۳۶ تا ۴۰ سال ۲۸ نفر، ۴۱ تا ۴۵ سال ۲۵ نفر، ۴۶ تا ۵۰ سال ۲۷ نفر، ۵۱ تا ۵۵ سال ۲۲ نفر، ۵۶ تا ۷۵ سال ۱۳ نفر در این دوره از رقابت ها شرکت کرده اند.

رئیس ستاد انتخابات استان در ادامه شغل داوطلبان را ۴۰ نفر کارمند، ۲۲ نفر بازنشسته، ۱۷ نفر فرهنگی، ۲۶ نفر شغل آزاد، ۱۱ نفر استاد دانشگاه، ۳ نفر نماینده مجلس، ۲ نفر پزشک و ۸ نفر بیکار اعلام کرد و گفت: در این دوره از رقابت ها نیز ۷ نامزد سابقه نمایندگی استان در مجلس شورای اسلامی داشته اند.

وی در پایان گفت: از ۱۲۹ نامزد انتخاباتی دور یازدهم، ۳۲ نفر دارای سابقه داوطلبی در ۱۰ دوره گذشته هستند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است