استانداری ایلام

به مناسبت ۱۶ آذر روز دانشجو اتفاق افتاد

ادای احترام استاندار ایلام به مقام شامخ شهیدان دانشجو

ادای احترام استاندار ایلام به مقام شامخ شهیدان دانشجو

به مناسبت ۱۶ آذر روز دانشجو اتفاق افتاد
 ادای احترام استاندار ایلام به مقام شامخ شهیدان دانشجو

استاندار ایلام
گفتار و رفتار شهدا بایست الگوی مسئولان باشد/از افتخارات دوران زندگی‌ام هم نشینی با خانواده معظم شهدا بوده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، عصرروز شنبه ۱۶ آذر ماه قاسم سلیمانی دشتکی به مناسبت روز دانشجو به دیدار خانواده‌های شهید دانشجو عبدالهادی مهدی زاده و حمید زرگوشی رفت و نسبت به مقام شامخ شهدا ادای احترام نمود.

وی در این دیدارها آرامش و اقتدار امروز کشور را مدیون خون شهدا عنوان کرد و گفت: برنامه ریزی کرده‌ایم که همه مسئولان استان سعادت حضور در خانواده معظم شهدا را داشته باشند.

استاندار ایلام در ادامه گفت: البته شاید این خانواده‌ها نیازی به حضور ما نداشته باشند اما این ما هستیم برای پیدا کردن راه و مسیر درست و درس گرفتن نیازمند این عزیزان هستیم.

وی افزود: البته در این میان وظیفه ما مسئولان است که در این بازدیدها به وضعیت خانواده معظم شهدا و جانبازان و ایثارگران رسیدگی کنیم.

سلیمانی دشتکی گفتار و رفتار شهدا را چراغ راه سعادت دنیوی و اخروی عنوان کرد و گفت: منش و گفتار شهدا بایست الگوی مسئولان باشد و خدمت بی منت به مردم و رسیدگی به امور آنان قدم گذاشتن در مسیر شهداست.

وی در ادامه کشور را مدیون مردم ایلام دانست و گفت: در طول ۸ سال دفاع مقدس این مردم سلحشور در دفاع از آب و خاک و کیان ایران اسلامی کم نگذاشتند و با تقدیم بیش از ۳۰۰۰ شهید و ۱۲ هزار جانباز نام خود را بر تارک این مرزوبوم جادوانه ساختند.

وی افزود: از آنجایی که در طول ۸ سال جنگ تحمیلی عملا امکان توسعه برای این دیار نبود، امروز کشور و دولت وظیفه دارد عقب افتادگی آن دوران را جبران نماید.

وی در پایان تاکید کرد: یکی از بزرگترین افتخارات من در دوران زندگی و طول خدمتم نزدیک بودن به خانواده شهدا و جانبازان و ایثارگران بوده است.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است