استانداری ایلام

پیام تبریک استاندار ایلام به مناسبت میلاد باسعادت پیامبر اکرم (ص)، امام جعفر صادق (ع) و هفته وحدت

پیام تبریک استاندار ایلام به مناسبت میلاد باسعادت پیامبر اکرم (ص)، امام جعفر صادق (ع) و هفته وحدت

پیام تبریک استاندار ایلام به مناسبت میلاد باسعادت پیامبر اکرم (ص)، امام جعفر صادق (ع) و هفته وحدت

استاندار ایلام، همزمان با فرا رسیدن میلاد باسعادت پیامبر اکرم (ص)، امام جعفر صادق (ع) و گرامیداشت هفته وحدت، پیام تبریک صادر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، متن پیام قاسم سلیمانی دشتکی به این شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم 

وَاعتَصِمُوا بِحَبلِ اللَّهِ جَمِيعاً و لاتَفَرَّقُوا
همگي به ريسمان الهي چنگ زنيد و پراكنده نشويد 
[قرآن کریم- سوره آل عمران، آيه۱۰۳]

ماه ربیع ماه سرور و شادی اهل بیت علیهم السلام است و یادآور میلاد آخرین رسول خدا و پیامبر صلح و دوستی حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و سلم است که به حقیقت فصلی برای عمل به سیره آن مقام آسمانی بوده و هفته وحدت بی‌تردید نماد و پیام صلح و دوستی برای پیروان راستین و حقیقی دین مبین اسلام است.

نامگذاری روزهای دوازدهم تا هفدهم ربیع الاول تحت عنوان "هفته وحدت" اقدامی مدبرانه و هوشمندانه از سوی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) بود که در راستای نزدیک کردن هر چه بیشتر دیدگاه های پیروان تشیع و تسنن و با هدف اعتلای عزت و سربلندی بیشتر مسلمانان در جهان و خنثی کردن توطئه‌های دشمنان اسلام صورت گرفت.

باور عمیق و خالصانه آن امام عزیز در مورد وحدت‏ میان آحاد مختلف مردم و اقدام های ایشان برای تحکیم آن میان مسلمانان در اقصی نقاط جهان نه تنها حضرت امام را به برجسته‏‌ترین شخصیت انقلابى جهان اسلام تبدیل نمود، بلکه باعث شد ایشان در میان فرقه‌هاى مختلف اسلامى نیز جایگاه بسیار رفیعى کسب کنند.

و اکنون در عصر حاضر نیاز به اتحاد و انسجام، از مسائل اساسی جهان اسلام است و وحدت، قوی ترین عامل توانمندی و اقتدار امت اسلامی در مقابل توطئه های دشمنان و استعمارگران است.

اینجانب میلاد باسعادت پیامبر نور و رحمت، رسول صلح و بیداری حضرت محمد مصطفی (ص)، هفته وحدت و ولادت باسعادت حضرت امام جعفر صادق (ع) موسس مذهب جعفری را به تمامی مسلمانان بویژه مردم عزیز و محب اهل بیت استان ایلام که با وحدت و همدلی بی نظیر خالق حماسه های بی بدیلی چون حماسه اربعین شدند، تبریک و تهنیت عرض نموده و برای امت اسلام سربلندی و تعالی مسئلت می نمایم. 

قاسم سلیمانی دشتکی 
استاندار ایلام

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است