استانداری ایلام

‍ استاندار ایلام خبر داد:

تردد ۲۰۰ هزار نفر از مرز مهران طی ۲۴ ساعت گذشته

تردد ۲۰۰ هزار نفر از مرز مهران طی ۲۴ ساعت گذشته

استاندار ایلام از تردد بیش از ۲۰۰ هزار نفر از مرز مهران طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی اظهار داشت: در ۲۴ساعت گذشته بیش از  ۲۰۰ هزار نفر از طریق مرز بین المللی مهران تردد داشتند که از این میزان تردد بیش از ۱۶۶هزار و ۳۹۳نفر وارد کشور و ۳۵هزار و ۳۵۴نفر از کشور خارج شدند.

رئیس ستاد اربعین استان ایلام گفت: روند ورود زوار به داخل کشور ادامه دارد و در این راستا استان ایلام و ستاد اربعین در آمادگی کامل است.

قاسم سلیمانی دشتکی افزود: به رغم دو برابر شدن تعداد زائران در  مرز مهران خوشبختانه مشکل خاصی وجود ندارد و مشکلات نسبت به سال گذشته به حداقل رسیده است.

رئیس ستاد اربعین استان ایلام گفت: توسعه زیر ساخت ها استان، ایجاد تمهیدات ویژه لازم باعث شده ترددها و خدمات در مرز مهران قابل قبول باشد.

استاندار ایلام به همدلی و همکاری اعضای ستاد اربعین استان ایلام اشاره کرد گفت: هم افزایی اعضای ستاد و خدمات رسانی، پراکنش تردد زوار  و زودتر رفتن زائرین برای شرکت در مراسم اربعین باعث شده تردد روانی در مرز مهران داشته باشیم.

رئیس ستاد اربعین استان ایلام افزود: خوشبختانه تردد در جاده های استان روان است و فقط شاهد ترافیک نیمه سنگین در محور مهران-ایلام-حمیل هستیم و اگر با ایجاد پل ها  وتونل در مسیر زیرگذر ارغوان نبود شاهد مشکلات ترافیکی بودیم.

نماینده عالی دولت در استان ایلام گفت: امسال با جداسازی مسیر تردد اتوبوس ها از پایانه برکت و ایجاد کنار گذر شرقی و غربی باعث شده مشکلات ترافیک در مرز مهران  نداشته باشیم.

استاندار ایلام با اشاره به اینکه سوخت مورد نیاز خودرو زائران در کل استان فراهم شده است، گفت: استان برای خدمات رسانی به زائران در آمادگی کامل است و مشکل خاصی وجود ندارد.

وی بیان داشت: در سطح شهر مهران ۵ اکیپ ثابت و ۲ اکیپ سیار کار پایش اطلاع رسانی و ایمنی سوخت را در دستور کار خود دارند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است