استانداری ایلام

رئیس ستاد اربعین استان:

ورود ۶۰۰ هزار زائر اربعین به کشور از مرز مهران تاکنون

ورود ۶۰۰ هزار زائر اربعین به کشور از مرز مهران تاکنون

رئیس ستاد اربعین استان:
ورود ۶۰۰ هزار زائر اربعین به کشور از مرز مهران تاکنون

استاندار ایلام گفت: بسیاری از زائرانی که از مرزهای دیگر به عتبات رفته‌اند مرز مهران را برای بازگشت انتخاب می‌کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، «قاسم سلیمانی‌دشتکی» در گفتگو با ایسنا، اظهار کرد: موج بازگشت زائران به کشور آغاز شده به طوری که از بامداد تا ساعت ۱۴ امروز،  ۷۲ هزار نفر از زائران اربعین به کشور وارد شده‌اند و ۴۳ هزار نفر نیز به قصد زیارت از مرز مهران، از کشور خارج شده‌اند.

وی با بیان اینکه از ابتدای صفر ۶۰۰ هزار نفر از مرز مهران وارد کشور شده‌اند، تصریح کرد: این در حالی است که کل ورودی‌ها از تمام مرزهای کشور ۹۶۰ هزار نفر بوده است.

استاندار ایلام با تاکید بر اینکه بسیاری از زائرانی که از مرزهای دیگر به عتبات رفته‌اند مرز مهران را برای بازگشت انتخاب می‌کنند،گفت: ۶۵ تا ۷۰ درصد زائران از این مرز وارد کشور شوند و پیش‌بینی می‌شود بیشترین جمعیت ورودی از مرز مهران به ۳۰۰ تا ۳۵۰ هزار نفر در روز برسد.

سلیمانی گفت: ستاد اربعین استان برای خدمت به زائران در آمادگی کامل به سر می‌برد و مشکلی برای حمل و نقل زائران وجود ندارد.

نماینده عالی دولت در استان، با بیان اینکه بار اصلی خدمتگزاری به زائران اربعین بر دوش مردم استان قرار دارد، گفت: این خدمتگزاری کارنامه‌ی مردم را بیش از پیش درخشان‌تر کرده است.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است